Novi trendovi web dizajna 2014
Responsive design
Što kad želimo svoju web stranicu ili web shop prilagoditi pregledniku u kojem pretražujemo određenu stranicu, odnosno kad želimo da nama stranica jednako izgleda na ostalim preglednicima (smart telefonima, tabletima i sl.), tu se upoznajemo sa responsive dizajnom. Kako i sama riječ kaže response znači nešto prilagodljivo, odzivno, uzvratno, što znači da responsive design je prilagodljiv raspored web stranice za sve moguće verzije rezolucija i uređaja.
Tipografija
Nove tehnologije nam omogućuju korištenje različitih fontova, odnosno tipografije kako bi se mogao ostvariti mnogo bolji efekt. Povećanje čitljivosti i bolja vizualna privlačnost Vaše stranice može se postići i korištenjem Google fontova, Typekta-a u kombinaciji s fotografijama ili pozadinskim slikama.
Animacijski sadržaj
Veliki broj web stranica i ostalih projekata zasniva se na animacijama. Takav način dizajna stranica zasniva se na želji programera da istaknu kvalitetu svojih stranica na potpuno novi način. Svake godine animacije postaju sve dominantnije i naprednije,a sve se zasniva na znatiželji i kreativnosti web dizajna. Web dizajn obično kreće sa kreiranjem osnovnih efekta, a zatim naprednije i inovativnije animacije. Iako animacije ponekat prolaze gotovo nezapaženo, ali one doprinose nezapaženom isticanju važnog.
One page design
Mnogi korisnici se upitaju zašto imam toliko posjeta, ali nemam realiziranih narudžba. Vrlo je važno uočiti na vrijeme dali je stranica jednostavna za navigaciju, odnosno dali su potrebne informacije dobro organizirane kako bi korisnik vrlo brzo pronašao proizvod ili uslugu zbog koje je posjetio Vašu stranicu. Ako je stranica dobro organizirana, a informacije koje korisnici žele na pravom mjestu, stranica mora biti uspješna. Zato je one page stranica, jednostavna za korištenje, a informacije se ne kriju iza mnogo padajućih izbornika, a tako će i Vama biti lakše prenijeti korisnicima zašto se trebaju odlučiti za Vaš proizvod ili uslugu.
Flat design
Trend flat designa kreće kad su najpopularnije internet kompanije (Microsoft, Twitter, Apple) izbacile 3-d efekte i „heavy“ teksture i prešle na flat design. Flat design je metoda u kojoj se ne koriste bilo kakvi dostatni efekti, odnosno ne baš svi. U flat designu izbacuju se 3D atributi, a uvode dodatni efekti za stvaranje dubine i dimenzija, kao što su boja, određena tipografija, te označena mjesta na koja po hijerarhiji najprije treba kliknuti.